wszed SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY - FORMA ZDALNA, 22-23.04.2021 r.

TaxMania to nowoczesna Akademia Podatkowa, w której młodzi ludzie poznają zagadnienia związane z biznesem i przedsiębiorczością

Aktualności

SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY - FORMA ZDALNA, 22-23.04.2021 r.


SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
FORMA ZDALNA

Dla kogo jest to szkolenie?
przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta


Kiedy odbędzie się szkolenie?
22.04.2021 r. do 23.04.2021 r.


Jaka jest forma szkolenia?
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.


Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).


Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Uczestnicy poznają zestaw kluczowych narzędzi sprzedażowych na każdym etapie ? od rozpoznania typologii klienta, mówienia o swoim produkcie lub usłudze językiem korzyści, aż do omijania obiekcji oraz finalizowania sprzedaży. Efektem finalnym szkolenia będzie większa sprzedaż oraz zysk generowany ze sprzedaży.


Kto poprowadzi szkolenie?
Mateusz Mrozowski
Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, przywództwa, komunikacji, zarządzania, negocjacji.
(Czynny Sprzedawca / Trener/Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy ? AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży.
W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień handlowych za wyniki sprzedażowe.
Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży?
Autor: bestsellerowej książki ?sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale? i?samotność lidera - historia sprzedawcy??Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone,PSA, PKP, Dr Irena Eris. Cerrad?Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski ? Profesjonalny Trener Organizacji.


Program szkolenia:

1.Sprzedawanie oraz główne motywatory zakupu
 Ludzie uwielbiają kupować, ale nie lubią, kiedy im się coś sprzedaje
 Motywatory zakupu. Dlaczego ludzie nie kupują?
 Model motywów zakupowych (potrzeby vs chęci)
 Motywy zakupowe vs Twoja oferta
 Ból/Dyskomfort, jako jeden z głównych motywów zakupu
2.Typologie klienta ? co robić, aby im sprzedać
 Wymiar: Introwersja vs Ekstrawersja oraz wymiar: Logika vs Emocje
 Typologia Klienta MIX (połączenie typologii - G. Jung oraz PEN )
 Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Czerwony Choleryk
 Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Żółty Sangwinik
 Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Zielony Melancholik
 Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: Niebieski Analityk
3.Język korzyści - kluczowe narzędzie sprzedawcy
  Kluczowe pojęcia w języku korzyści Model C-Z-K
  Model P-C-K
  Model P-A-C-Z-K-A
  Przykład zastosowania modelu P-A-C-Z-K-A
  Argumentacja  implikowany skutek
4.Perswazyjne techniki - wspierające sprzedaż
  Perswazja a manipulacją w sprzedaży
  Model stosowania perswazji
  Technika perswazyjna  metafora
  Technika perswazyjna  przeramowanie
  Technika perswazyjna  presupozycja
  Technika perswazyjna  implikacja
5.Perswazyjne słowa i zwroty - wspierające sprzedaż
  Zastosowanie i skutki słowa: dlaczego
  Zastosowanie i skutki słowa: spróbuj
  Zastosowanie i skutki słowa: ale?
  Zastosowanie i skutki słowa: pomimo
  Zastosowanie i skutki słowa: nie
  Zastosowanie i skutki słowa: bo
6.Radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży
  Najczęstsze powody obiekcji
  Niepożądane reakcje Konsultanta na obiekcje
  Model radzenia sobie z obiekcjami w 5 krokach
  Gdy pada najczęstsza obiekcja: cena
  Gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc czekam
  Nigdy nie pytaj, dlaczego gdy klient ma obiekcje
7.Techniki zamykania/finalizacji w sprzedaży
  Błędy blokujące Konsultanta przed zamykaniem procesu.
  Kiedy rozpocząć zamykanie / finalizację?
  Technika: Prowadzić, a nie popychać.
  Technika: Bezpośrednia prośba o dokonanie zamówienia
  Technika: Zakończenie przygotowujące.
  Technika: Zamykanie przez podsumowywanie.
  Oraz 5 innych technik tj: Alternatywy, Małych kroków, Ostatniej szansy


Jakie materiały otrzymasz?
1. Prezentację w formie elektronicznej.
2. Certyfikat ukończenia szkolenia.
3. Pliki dokumentów w formacie WORD.


Jak zapisać się na szkolenie?
Na szkolenie zapisać się można za pomocą poniższego formularza zgłoszeniowego, telefonicznie 607 033 240, mailowo jolanta.cadera@biurex.pl a także poprzez  Bazę Usług Rozwojowych.
Instrukcja:  http://www.it.kielce.pl/dla-firm/kadry-dla-biznesu.html
Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia


Więcej informacji:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240



Napisz do nas

TAXMANIA

Tarnowska 15
25-394 Kielce
Email:
info@biurex.pl
Telefon:
+ 48 (41) 335 83 83, +48 607 033 240

Na skróty

AKTUALNOŚCI FAQ KONTAKT O NAS OFERTA POLITYKA PRYWATNOŚCI PROJEKT UNIJNY TAXMANIA WYDARZENIA

Znajdziesz nas także na:

Projekt i wykonanie BerMar multimedia